Bursdag

Hurra for deg som fyller ditt år...... Denne dagen blir forberedt sammen med barnet der kronen blir laget og barnet får velge mellom: smoothie, fruktspyd el. fruktsalat som skal spises på bursdagen.

Vi har fokus på at barnet skal få en positiv opplevelse. Det å være i sentrum på sin egen bursdag skal være gøy. Barnet blir gjort ekstra stas på i samling, får kronen på hodet og sammen med sin gruppe spiser de det burdsagsbarnet har valgt.

Når det gjelder invitasjoner til hjemmebursdag, så kan dette deles ut i bhg. om dere følger våre retningslinjer.

Våre retningslinjer er: invitere minimum alle av samme kjønn på samme alder i egen avdeling. Ønsker dere å invieter flere så er kriteriet: alle på samme alder på samme avd. samme kjønn. Våre kriterier for å dele ut invitasjoner i bhg. er tydleige på at dere ikke kan plukke ut enkeltbarn da dette kan oppleves eksluderende. Om dere ønsker å invitere enkeltbarn så må dette tas på hjemmebane.