Lån av "lavvo

I 2023 ble vår nye "lavvo" ferdigstilt, og dette er et sted dere foresatte kan låne til f.eks. barnas bursdagsfeiringer.

Dette er et innerom med alle fasiliteteter (bad, kjøkken, oppholdsrom og vaskerom)

Kjøkkenet er en del av oppholdsrommet.

- På kjøkkenet er det kjøleskap med en liten fryshylle, oppvaskemaskin og komfyr. Kjøkkenet skal være fult utstyrt med gryter, stekepanne, kjøkkenredskaper, servise, bestikk og kopper.

- Ellers er oppholdsrommet møblert med et lite rundt bord og 6 barnestoler og et vegghengt bord med plass til 6 barn. Rommet er altså møblert til 12 barn og 2 voksne. Leker som er tilgjegelige i lavvoen er:  noen konstruksjonsleker, bøker, spill, tegnesaker samt lekekitt (kan variere litt hva som er av leker i lavvoen).

Påmelding for lån av lavvoen skjer via forms.